کاش ظرفیت خواندن بود...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ق.ظ

آها/از اون لحاظ/ببخشید/سعی میکنم در خودم ظرفیت ایجاد کنم.ممنونم که تذکر دادید.

جعفر گلپایه یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام خیلی جالب بود ممنون

شهرزاد آزاده پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.qooeedich.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید ازتون راستش یک سوالی دارم میدونم ،ببخشید که سوالش جزایی نیست اما به جای دیگه ای دسترسی نداشتم سوالش مدنیه
یعنی راستش دو حالت داره : اینطور در نظر بگیرید که 4 نفر صاحب یک زمین هستن و از این 4 نفر 3 نفرشون قصد فروش سهم خودشونو دارن . بر طبق قانون اون یک نفر باقیمونده میتونه از فروش سهمش امتناع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت دوم برعکس اینه یعنی فقط 1 قصد فروش داشته باشه اونوقت چی میتونه؟؟؟
ببخشید مزاحم شدم استاد

سلام.لطفاْ سوال خود را به نشانی زیر ارسال فرمایید و در صورت امکان توضیحات کاملتری ارائه نمایید.
ir.dadsetan@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد